فارس/ برخی منابع موثق اخبار منتشر شده درباره شهادت رزمندگان جنبش حزب‌الله لبنان در سوریه را تکذیب کردند. برخی منابع موثق اخبار منتشر شده در «المرصد السوری»(دیدبان

1402\01\10 23:50:35


تکذیب خبر شهادت رزمندگان حزب‌الله در سوریه

فارس/ برخی منابع موثق اخبار منتشر شده درباره شهادت رزمندگان جنبش حزب‌الله لبنان در سوریه را تکذیب کردند. برخی منابع موثق اخبار منتشر شده در «المرصد السوری»(دیدبان حقوق بشر) وابسته به معارضان سوریه در خصوص شهادت رزمندگان حزب‌الله در سوریه را تکذیب کردند.

برخی منابع موثق اخبار منتشر شده درباره شهادت رزمندگان جنبش حزب‌الله لبنان در سوریه را تکذیب کردند.برخی منابع موثق اخبار منتشر شده در «المرصد السوری»(دیدبان حقوق بشر) وابسته به معارضان سوریه در خصوص شهادت رزمندگان حزب‌الله در سوریه را تکذیب کردند.شبکه المیادین به نقل از این منابع گزارش کرد که خبر شهادت این رزمندگان در دوره اخیر در سوریه صحت ندارد.

بازار این منابع گفتند که خبر شهادت یک افسر فرمانده مقاومت در جریان حمله اخیر آمریکا به دیرالزور بی‌پایه و اساس است.به گفته این منابع شهادت رزمندگان حزب‌الله در دوره اخیر در سوریه صحت ندارد و آنچه «المرصد السوری» درباره حزب‌الله در سوریه منتشر کرده تنها توهم و خیال‌پردازی و یادآور همه روایت‌های ساختگی آن جهت گمراه‌سازی در طول جنگ نافرجام علیه سوریه است.  . .


بازنشر از : آخرین خبر


پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو