ایسنا/ رئیس جمهوری خلق دونتسک اعلام کرد، نام شهر باخموت تغییر کرده و مجددا به نامی که در زمان شوروی سابق داشت در خواهد آمد. به گزارش  پایگاه تلگراف، روسیه اخیرا اعلام کرد که

1402\03\03 16:46:36


روسیه نام «باخموت» را تغییر داد

ایسنا/ رئیس جمهوری خلق دونتسک اعلام کرد، نام شهر باخموت تغییر کرده و مجددا به نامی که در زمان شوروی سابق داشت در خواهد آمد. به گزارش  پایگاه تلگراف، روسیه اخیرا اعلام کرد که شهر باخموت که در زمان شوروی سابق با نام «آرتیوموفسک» شناخته می‌شد بعد از جنگ خونین و طولانی مدتی که باعث ویرانی تقریبا کامل آن شده، به تصرف روسیه در آمده است.

رئیس جمهوری خلق دونتسک اعلام کرد، نام شهر باخموت تغییر کرده و مجددا به نامی که در زمان شوروی سابق داشت در خواهد آمد.به گزارش  پایگاه تلگراف، روسیه اخیرا اعلام کرد که شهر باخموت که در زمان شوروی سابق با نام «آرتیوموفسک» شناخته می‌شد بعد از جنگ خونین و طولانی مدتی که باعث ویرانی تقریبا کامل آن شده، به تصرف روسیه در آمده است.دنیس پوشیلین، رئیس جمهوری خلق دونتسک که روز سه شنبه از شهر باخموت واقع در این جمهوری بازدید کرد با انتشار ویدیویی در پیام رسان تلگرام گفت: "باخموت به خاطر بدشانسی اوکراینی بود.

تبلیغات
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

حالا این شهر دیگر به اوکراین تعلق نداشته، بلکه به روسیه تعلق دارد. نام آن هم دیگر باخموت نیست، بلکه نامش «آرتیوموفسک» است." بازار اولکسی دانیلوف، مشاور امنیت ملی دولت اوکراین روز چهارشنبه ادعا کرد، بخشی از باخموت همچنان تحت کنترل اوکراین است.او در مصاحبه با شبکه سی.ان.ان اظهار کرد: "اگر آنها (روسها) معتقدند که باخموت را تصرف کرده‌اند می‌توانم بگویم که چنین چیزی درست نیست. تا به امروز همچنان بخشی از باخموت تحت کنترل ما است.

نمی‌توانم بگویم که همه آن اما بخشی از باخموت همچنان تحت آتش ما قرار دارد."طبق ویدیویی که از بازدید پوشیلین از شهر باخموت منتشر شده، او در خیابان‌های این شهر شدیدا ویران شده راه می‌رود و پرچم جمهوری خلق دونتسک را روی یک ساختمان قرار می‌دهد.پوشیلین با اشاره به اینکه تصرف باخموت راه را برای پیروزی‌های بیشتر روسیه در اوکراین همواره می‌کند، قول بازسازی این شهر و احداث خانه‌ها و مدارس و ساختمان‌های جدید در آنجا را داد.. .


بازنشر از : آخرین خبر


مشاور امور مالی و مالیاتی در تهران