ایسنا/ حامیان دونالد ترامپ به سمت دادگاهی که قرار است امروز او را محاکمه کند، هجوم آورده‌اند. به گزارش اسکای نیوز، ده‌ها تن از حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریک

1402\01\15 20:58:34


هجوم طرفداران ترامپ به سمت محل جلسه محاکمه وی در نیویورک

ایسنا/ حامیان دونالد ترامپ به سمت دادگاهی که قرار است امروز او را محاکمه کند، هجوم آورده‌اند. به گزارش اسکای نیوز، ده‌ها تن از حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به سمت دادگاهی که قرار است امروز در شهر نیویورک علیه او برگزار شود، هجوم آورده‌اند.

حامیان دونالد ترامپ به سمت دادگاهی که قرار است امروز او را محاکمه کند، هجوم آورده‌اند.به گزارش اسکای نیوز، ده‌ها تن از حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به سمت دادگاهی که قرار است امروز در شهر نیویورک علیه او برگزار شود، هجوم آورده‌اند.بر اساس این گزارش، ورودی‌های پشتی دادگاه نیویورک به روی هرگونه وسایل نقلیه و عابران پیاده بسته شده است.

بازار سی ان ان به نقل از یک منبع آگاه نوشت که ترامپ شخصا فرم عدم اقرار به جرم را پر خواهد کرد نه از طریق وکیلش.گزارش‌ها حاکی از آن است که ترامپ روز سه‌شنبه خود را تسلیم دادستانی منطقه منهتن کرده است.رئیس جمهور سابق ایالات متحده روز دوشنبه با هواپیمای شخصی خود عازم نیویورک شد تا در دادگاه رسیدگی به اتهام خود مبنی بر پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن حضور یابد. در این حال وکلای او خواستار ممانعت از حضور دوربین‌های رسانه‌ها در دادگاه شده‌اند.ترامپ ۷۶ ساله که می‌خواهد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ کاندیدا شود، نخستین رئیس جمهور سابق ایالات متحده است که با اتهامات کیفری مواجه شده است.. .


بازنشر از : آخرین خبر


نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر