تسنیم/ جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری باند ۴ نفره از قاچاقچیان مواد مخدر و کشف ۹ کیلو و ۱۹۵ گرم انواع مواد روانگردان خبر داد. سرهنگ حسین باباپور؛ جانشین پلیس

1402\01\10 23:51:33


انهدام باند قاچاق مواد روانگردان در تهران

تسنیم/ جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری باند ۴ نفره از قاچاقچیان مواد مخدر و کشف ۹ کیلو و ۱۹۵ گرم انواع مواد روانگردان خبر داد. سرهنگ حسین باباپور؛ جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه‌جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، عوامل معاونت عملیات ویژه این پلیس با استفاده از تمامی زیرساخت‌های اطلاعاتی و توان نیروی انسانی، یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر که از استان‌های شرقی کشور به سرکردگی یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار که به تهران آمده بود را شناسایی کردند.

جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری باند ۴ نفره از قاچاقچیان مواد مخدر و کشف ۹ کیلو و ۱۹۵ گرم انواع مواد روانگردان خبر داد.سرهنگ حسین باباپور؛ جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه‌جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، عوامل معاونت عملیات ویژه این پلیس با استفاده از تمامی زیرساخت‌های اطلاعاتی و توان نیروی انسانی، یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر که از استان‌های شرقی کشور به سرکردگی یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار که به تهران آمده بود را شناسایی کردند.

لذا با عنایت به حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و با اقدامات شبانه‌روزی، سرکرده باند و همدستان وی شناسایی شدند.وی افزود: در بررسی‌های اطلاعاتی مشخص شد باند مذکور محموله‌ای حاوی مواد روانگردان را به تهران منتقل و در یکی از مناطق جنوب پایتخت و در مخفیگاهی دپو کرده‌اند.جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ گفت:  عوامل در قالب چند تیم متشکل از مامورین مجرب و با انگیزه پس از توجیه و ابلاغ آموزش‌های لازم با هماهنگی مقام محترم قضایی و با رعایت موازین شرعی و قانونی در عملیاتی غافلگیرانه به مخفیگاه این باند ورود و پس از بازرسی مقدار 9 کیلو  و  195 گرم مواد روانگردان کشف کردند.باباپور گفت: همچنین تعداد 4 نفر از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه‌دار در این عملیات دستگیر و پرونده برای  سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی داده شد. بازار. .


بازنشر از : آخرین خبر


استعلام قیمت کارتن لیمینتی