سردار حسین رحیمی فرماندهی انتظامی تهران بدحجابی رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه برخی بانوان ترک نشین موتورسیکلت

1401\05\31 14:26:11


تذکر پلیس به بانوان بدحجاب تَرک‌نشین موتورسیکلت و سرنشین خودرو

رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه برخی بانوان ترک نشین موتورسیکلت‌ها و سرنشینان خودروها فاقد حجاب مناسب هستند، گفت: لازم است که شهروندان دقت لازم را در خصوص رعایت شئونات اسلامی داشته باشند.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران در پایتخت، بیان داشت: طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران به طور مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: متأسفانه با توجه به حجم بالای تردد موتورسیکلت در سطح معابر علیرغم تلاش‌های صورت گرفته شاهد برخی تخلفات ترافیکی از جمله عبور از چراغ قرمز، حرکت در پیاده رو و… هستیم که به طور جد با این تخلفات برخورد خواهد شد. سردار رحیمی با اشاره به اینکه با توجه به قدرت مانور بالای موتورسیکلت این وسیله غالباً از سوی سارقان مورد استفاده قرار می‌گیرد، عنوان داشت: پوشاندن پلاک وسایل نقلیه از جمله موتورسیکلت تخلف محسوب می‌شود و به طور جدی با این مسئله برخورد خواهد شد. وی افزود: پوشاندن پلاک موتورسیکلت با تلق یا هر وسیله و روش دیگری تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان به طور جد برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تردد موتورسیکلت‌های بالای ۲۰۰ سی سی ممنوع و در صورت مشاهده توقیف خواهند شد، عنوان داشت: در بحث ساماندهی موتورسیکلت سواران تاکنون طرح‌های سلبی و ایجابی بسیاری انجام گرفته است که همه این طرح‌ها بر اساس مطالبات مردمی و ساماندهی به شد آمدی این وسیله نقلیه و روان سازی ترافیک شهر است. رحیمی با اشاره به اینکه در برخی موارد مشاهده می‌شود برخی بانوان ترک نشین موتورسیکلت‌ها و سرنشینان خودروها فاقد حجاب و پوشش مناسب هستند، عنوان داشت: لازم است که شهروندان دقت لازم را در خصوص رعایت شئونات اسلامی داشته باشند. وی افزود: پلیس در راستای مطالبات مردمی با مصادیق بدحجابی برخورد خواهد کرد و این موضوع به طور جدی در دستورکار قرار دارد.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: به صورت هدفمند طرح دستگیری سارقان تابلوهای راهنمایی و رانندگی در دستور کار پلیس‌های پیشگیری و راهور قرار دارد و در این زمینه اعضای باندهایی دستگیر شده اند که غالباً پیمانکارانی بوده اند که در این حوزه فعالیت داشتند.. .


بازنشر از : مهر

سردار حسین رحیمی

فرماندهی انتظامی تهران

بدحجابی


پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو