تیراندازی سلاح جنگی نیروی انتظامی اصفهان اصفهان- رئیس مرکز اط

1402\01\10 22:05:48


عامل تیراندازی با سلاح جنگی در بهارستان اصفهان دستگیر شد

اصفهان- رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری عامل تیراندازی با سلاح جنگی در شهر بهارستان توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ طریفی اظهار داشت: در پی وقوع تیراندازی با سلاح جنگی که در شهر بهارستان رخ داد و منجر به مجروح شدن یکی از شهروندان و همچنین تخریب اموال مردم و ایجاد رعب و وحشت در محل شد موضوع شناسایی و دستگیری عامل اصلی این اتفاق در دستور کار ویژه مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: رصد هوشمندانه پلیس با دقت و ظرافت خاصی انجام و نهایتاً مأموران توانستند با اشراف کامل اطلاعاتی و هوشمندی بالای خود متهم اصلی که دارای ۳ فقره سابقه کیفری بود را شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر کنند. رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه سرعت عمل بالای مأموران پلیس در دستگیری این شرور سابقه‌دار باعث ایجاد موجی از شادمانی در بین اهالی محل شد، گفت: پلیس قطعاً کسانی که بخواهند با اقدامات شرارت آمیز و هنجار شکنانه خود امنیت و آسایش مردم را سلب کنند با برخورد سخت و مشت آهنین پلیس مواجه خواهند شد.. .


بازنشر از : مهر

تیراندازی

سلاح جنگی

نیروی انتظامی

اصفهان


نمایندگی بوتان تهران