ماموران کلانتری شفای مشهد در یک عملیات ضربتی و هماهنگ دزد دوچرخه سواری را به دام انداختند که راز سرقت های وی با تصاویر دوچرخه های رنگارنگ در گوشی تلفن همراهش لو رفت.

1403\02\06 23:50:04


علی. چ در مشهد دستگیر شد پاتوق شیما راز تبهکاری هایشان را لو داد

ماموران کلانتری شفای مشهد در یک عملیات ضربتی و هماهنگ دزد دوچرخه سواری را به دام انداختند که راز سرقت های وی با تصاویر دوچرخه های رنگارنگ در گوشی تلفن همراهش لو رفت.

نیروهای کلانتری شفای مشهد که با دستورات ویژه سردار سرتیپ احمد نگهبان (جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی) عملیات های گسترده ای را برای مقابله با سرقت های ریز و درشت در حوزه استحفاظی خود آغاز کرده اند ،روز گذشته نیز هنگام گشت زنی در بولوار ابوطالب، جوان دوچرخه سواری را زیر نظر گرفتند که کیف دستی مشکوکی را روی دسته دوچرخه آویزان کرده بود.

افسران گشت که بر اساس تجربیات انتظامی خود احتمال می دادند درون کیف ابزار سرقت جاسازی شده باشد، به طور نامحسوس به تعقیب دوچرخه سوار معتاد پرداختند.

هنگامی که جوان دوچرخه سوار، مسیر خود را به سمت محله اسماعیل آباد تغییر داد، دیگر نیروهای انتظامی به یقین رسیدند که او احتمالا در بیابان های اطراف منطقه قصد ارتکاب جرم دارد ولی درهمین لحظه، ناگهان دوچرخه سوار متوجه نیروهای گشت پلیس شد و با رها کردن دوچرخه در کف خیابان، با پای پیاده به سوی شهرک اسماعیل آباد گریخت. او با سرعت از حصار دیواری بالا رفت که مقابلش قرارداشت اما آن طرف دیوار زمین های خالی کشاورزی بود. مرد مظنون خود را از روی دیوار پایین انداخت و پایش به شدت آسیب دید ولی بازهم لنگ لنگان به فرار خود ادامه می داد که ناگهان نیروهای انتظامی از چند طرف او را محاصره کردند.

وقتی دربازرسی از کیف همراه وی قیچی آهن بری و 16 عدد کلید به همراه انبر و آچار و ابزار سرقت دوچرخه کشف شد، دیگر تردیدی وجود نداشت که پلیس ،سارق حرفه ای دوچرخه های مردم را به دام انداخته است.

با انتقال«علی-چ»به کلانتری بازجویی های تخصصی از وی با نظارت مستقیم سرگرد احسان سبکبار(رئیس کلانتری شفا)آغاز و مشخص شد که او از سارقان سابقه دار است و دوچرخه ها را به پاتوق زن جوانی انتقال می دهد که از مدتی قبل با وی آشنا شده است

تبلیغات
نمایندگی زومر
نمایندگی زومر

زومر ایران ارائه دهنده خدمات مشاوره، طراحی، تامین و اجرای اتوماسیون خانگی وتعمیر جگ و درب پارکینگ است.

ساعتی بعد و با هماهنگی های قضایی، دامنه عملیات به منطقه خواجه ربیع کشید و گروهی از افسران ورزیده دایره تجسس، موفق شدند پاتوق «شیما» را درحالی شناسایی کنند که دربازبینی گوشی تلفن همراه دزد 34 ساله، تصاویری از دوچرخه های رنگارنگ سرقتی به دست آمده بود. دقایقی بعد با ورود ماموران انتظامی به پاتوق مذکور،«شیما» نیز دستگیر شد وتعدادی دوچرخه، چادر مسافرتی، دستگاه جوش،یک توپ کابل آنتن تلویزیون، مدارک هویتی ،پاسپورت،گوشی تلفن،دسته چک و... نیز به دست آمد که زن جوان مدعی بود همه این اموال سرقتی را «علی-چ»(دزد دستگیر شده)به پاتوق وی انتقال داده است.

درحالی که تحقیقات پلیس دراین باره ادامه داشت حدود 15 تن از مال باختگان وارد کلانتری شدند و برخی از آنان اموال و دوچرخه های سرقتی را شناسایی کردند.

یکی از مال باختگان که مدعی بود دزد مذکور دوبار به پارکینگ منزل وی دستبرد زده و دوچرخه فرزندش را به سرقت برده است،تصاویری از صحنه سرقت را به پلیس نشان داد که از طریق دوربین مداربسته ثبت شده بود. سارق 34 ساله و سابقه دار دوچرخه ها در بازجویی اعتراف کرد: درمناطق خواجه ربیع، خیابان آیت ا... عبادی، بولوار هدایت، ابوطالب و شهید کریمی به پارکینگ ها دستبرد زده است که تحقیقات دراین باره با تاکید فرمانده انتظامی مشهد همچنان ادامه دارد.

.

.


بازنشر از : منبع: رکنا


پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو