مدیر منطقه چهارم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: آتش‌سوزی رخ داده در یک واحد اقامتی (سوئیت آپارتمان) دو طبقه اطراف حرم رضوی توسط آتش‌نشانان مهار و ۱۷ مسافر ایرانی و خارجی از این حریق ی

1403\01\05 18:06:08


۱۷ مسافر از آتش سوزی یک هتل آپارتمان در مشهد نجات یافتند

مدیر منطقه چهارم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: آتش‌سوزی رخ داده در یک واحد اقامتی (سوئیت آپارتمان) دو طبقه اطراف حرم رضوی توسط آتش‌نشانان مهار و ۱۷ مسافر ایرانی و خارجی از این حریق یافتند.

آتشپاد دوم حسین صالح افزود: این حادثه ساعتی پیش اعلام و آتش نشانان ایستگاه ۳۲ آتش نشانی مشهد به محل حادثه واقع در خیابان «سرشور» در نزدیکی حرم رضوی اعزام شدند.

وی اضافه کرد: کانون آتش سوزی اتاق خواب یکی از واحدها در طبقه همکف این مجموعه اقامتی بود، آتش‌نشانان ضمن انجام عملیات کاوش در کمترین زمان آتش در حال سرایت به سایر قسمت ها را مهار و از گسترش آن جلوگیری کردند.

مدیر منطقه چهارم عملیات آتش نشانی مشهد ادامه داد: تعدادی از زائران ایرانی و خارجی در میان دود و حرارت محبوس شده بودند که در اثر حرارت و انتشار دود ناشی از آتش، ۱۷ نفر در داخل طبقات محبوس و دچار دودگرفتگی شده بودند که با تلاش نجاتگران آتش نشانی به محل امن منتقل و برای انجام اقدامات درمانی تحویل نیروهای اورژانس شدند.

هزار و ۶۰۰ آتش نشان در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

.

.


بازنشر از : منبع: ایرنا


فروش اینترنتی لباس بچه