آخرین خبر/ روزگاری که فوق ستاره‌هایی چون رونالدینو، فیگو، زیدان، رونالدوی برزیلی، ریوالدو و. .

1403\01\17 18:45:08


حضور سرزده دیوید بکام در یک رئالیتی شوی فوتبالی

آخرین خبر/ روزگاری که فوق ستاره‌هایی چون رونالدینو، فیگو، زیدان، رونالدوی برزیلی، ریوالدو و. .

روزگاری که فوق ستاره‌هایی چون رونالدینو، فیگو، زیدان، رونالدوی برزیلی، ریوالدو و...

در دنیای فوتبال آقایی می‌کردند؛ یک بازیکن دیگر جزو محبوب‌ترین‌ها بود یعنی دیوید بکام. بازیکنی که نه فقط به‌خاطر توانایی‌هایش، بلکه به‌واسطه چهره کاریزماتیک، روحیات جالب و البته خوش‌پوشی مورد توجه مردم و رسانه‌ها بود؛ قراردادهایی تبلیغاتی سنگین دریافت می‌کرد و عملکردش زیرذره‌بین بود. حالا هم که مدیرعامل تیمی است که مسی کاپیتان آن شده است.

اما این چهره موفق و دوست‌داشتنی چه تاثیری می‌تواند روی نوجوانان علاقه‌مند به فوتبال بگذارد؟ رئالیتی‌شوی «با دیوید بکام تیم ما را نجات دهید» یک آزمایش اجتماعی ورزشی شگفت‌انگیز است که با حضور بکام انجام شده. او در این رئالیتی‌شوی جالب که چند وقت قبل توسط «دیزنی پلاس» پخش شد به کوچه پس‌کوچه‌های لندن می‌رود؛ جایی که خودش در آن فوتبال را شروع کرد. او قرار است به یک تیم نوجوانان که تمام بازی‌هایش را باخته و در خطر حذف از لیگ است کمک کند در بازی‌های باقیمانده متحول شود و در لیگ بماند.

اتفاقی دشوار که بعید به‌نظر می‌رسد. اتفاقات این رئالیتی‌شو واقعی هستند و در آن سیر تحول این تیم را با حضور بکام می‌بینیم. نوجوانانی که تصور نمی‌کردند روزی این فوق‌ستاره را از نزدیک ببینند چه رسد که او در کنار تیم‌شان باشد.

برای تماشای این رئالیتی‌شو که مستند است می‌توانید با اینترنت ایرانسل یا رایتل روی لینک زیر کلیک کنید. >>> برای تماشا کلیک کنیداین پیشنهادها را هم از دست ندهید: بازار سریال «فلش»؛ جذاب مانند یک بازی ویدئویی 1403/01/12 - 15:00«روح کنترویل»؛ ترویج مفرح علم به زبان کودکانه 1402/12/27 - 20:35... .


بازنشر از : آخرین خبر


قفسه فلزی - قفسه انبار