بازی فال اوت ۷۶ (Fallout 76) آخرین بازی از مجموعه فال اوت بوده که در زمان عرضه نتوانست موفقیت چندانی کسب کند

1403\02\09 11:09:11


فال‌آوت ۷۶ هم رکورد تعداد بازی‌کننده‌های خود را شکست- یک میلیون بازیکن جدید

بازی فال اوت ۷۶ (Fallout 76) آخرین بازی از مجموعه فال اوت بوده که در زمان عرضه نتوانست موفقیت چندانی کسب کند

بازی فال اوت ۷۶ (Fallout 76) آخرین بازی از مجموعه فال اوت بوده که در زمان عرضه نتوانست موفقیت چندانی کسب کند.

در ابتدا منتقدان ایرادات بسیار زیادی به این بازی وارد کردند و مانع از موفقیت آن شدند. همینطور اینکه بتسدا در گذر زمان تلاش کرده تا فال اوت ۷۶ را بهتر کند ولی اعتماد گیمرها به آن از بین رفته بود و در نتیجه نتوانست از پتانسیل خود استفاده کند.

حال طبق چیزی که اعلام شده تعداد کاربران این بازی به طور  ناگهانی افزایش بسیار زیادی داشته است. به حدی که تعداد کاربران آن از مرز ۱ میلیون کاربر گذشته که یک آمار بسیار خوب است.

مخصوصاً اینکه این بازی در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و از آن زمان تا الان نتوانست جایگاه خیلی خوبی در دنیای گیمینگ پیدا کند.

طبق چیزی که در پست توییتر سازندگان این بازی منتشر شده، این لحظه برای تیم سازنده بازی فال اوت ۷۶ اهمیت بسیاری داشته و قرار است برنامه‌های بیشتری برای این بازی داشته باشند. همینطور اینکه این رشد باعث شده تا تیم سازنده دوباره فعال شده و به فکر گسترش بازی فال اوت ۷۶ بیفتند.

به طور کلی در این مدت مجموعه فال اوت حدود ۵ میلیون کاربر جدید در یک روز به خود جذب کرد که آمار بسیار جالبی است. دلیل این موفقیت قطعاً عرضه سریال فال اوت است که باعث شد توجه افراد زیادی به سمت این مجموعه بازی جلب شود و شرکت سازنده سریال نیز عملکرد بسیار خوبی در طراحی آن داشته است.

بازی فال اوت 76 کاربران

بازی فال اوت ۷۶ نیز از زمان عرضه تا الان به روزرسانی‌های بسیار زیادی دریافت کرده که باعث شده کیفیت آن بهبود زیادی داشته باشد.

شرکت بتسدا در این مدت تمام تلاش و انرژی خود را گذاشته تا فال اوت ۷۶ بتواند نام فال اوت را حفظ کند و در نتیجه منطقی است که باید کیفیت آن را بهبود ببخشد.

سریال فال اوت سود بسیاری برای این مجموعه داشت. شرکت سازنده‌ی سریال و بازی هر دو یک همکاری بسیار خوب با یکدیگر داشتند و توانستند این دنیای جذاب را در قالب یک سریال دوست داشتنی به طرفداران ارائه دهند. از طرفی بسیاری از افراد که با مجموعه فال اوت آشنایی نداشتند از طریق سریال به سمت آن جذب شده و در نتیجه تعداد کاربران این مجموعه افزایش پیدا کرد.

اگر شما از طرفداران مجموعه فال اوت هستید، قطعاً با عناوین مختلف آن آشنایی دارید.

همینطور اینکه خبر خوب این است که به روزرسانی نسل نهمی بازی فال اوت ۴ که یکی از بهترین بازی‌های فال اوت است عرضه شده و کاربران می‌توانند یک تجربه بسیار خوب داشته باشند. اگر هم شما از طرفداران این مجموعه نیستید و می‌خواهید به تازگی کار خود را آغاز کنید، بهترین عنوان برای شروع همین فال اوت ۷۶ یا شماره ۴ است. پس از آن شما می‌توانید باز وگاس جدید را نیز تجربه کنید که به راحتی می‌توان گفت بهترین بازی مجموعه فال اوت است.

منبع: Eurogamer

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

/*/
/*//*/ .

.


بازنشر از : digimag