حوزه بهداشت و درمان ویروس کرونا کامران قدس دانشگاه علوم پزش سمنان- رئیس دانشگاه

1401\11\12 23:49:19


۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تحت پوشش سمنان بستری شدند

سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه خطر ابتلا به کرونا همچنان وجود دارد، گفت: طی پنج روز گذشته پنج بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه بستری شدند.

کامران قدس در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی پنج روز گذشته پنج بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تحت پوشش سمنان بستری شدند، ابراز داشت: مثبت شدن تست کووید ۱۹ بیماران نشان می‌دهد که این بیماری همچنان وجود دارد و خطر ابتلاء به کرونا هنوز به طور کامل رفع نشده لذا رعایت موارد بهداشتی کاملاً الزامی است.

وی ضمن بیان اینکه از زمان شروع پاندمی کرونا تا کنون حدود ۱۲ هزار و ۲۷۱ نفر در بیمارستان‌های تحت پوشش سمنان بستری شدند، افزود: برای توقف روند ابتلاء از عموم مردم انتظار می‌رود که هنگان حضور در اماکن شلوغ ماسک استفاده کنند و دستان خود را حتماً بشورند و در صورت ابتلاء از ازدحام و شلوغی دور بمانند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه خوشبختانه فوتی بر اثر بیماری کرونا در بیمارستان‌های تحت پوشش گزارش نشده است، ابراز داشت: از پنجم لغایت ۱۲ بهمن ماه سال جاری نیز بیمارانی نیز با علائم مشابه کرونا به بیمارستان‌ها مراجعه کردند اما به صورت سرپایی درمان شدند. قدس بابیان اینکه از ابتدای شروع کرونا ۵۰ هزار و ۷۶۸ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند، اضافه کرد: طی بازه مذکور نیز ۱۱ هزار و ۵۸ نفر از بیماری کرونا بهبود یافتند.

.


بازنشر از : مهر

حوزه بهداشت و درمان

ویروس کرونا

کامران قدس

دانشگاه علوم پزش


نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر