مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی اقتصاد ایران جدال ادامه دار بر سر تعطیل روز شنبه یا پنج شنبه مجلسیک نماینده مجلس گفت: از لحاظ اقتصادی هرچه

1403\02\04 20:48:11


جدال ادامه دار بر سر تعطیل روز شنبه یا پنج شنبه

جدال ادامه دار بر سر تعطیل روز شنبه یا پنج شنبه مجلسیک نماینده مجلس گفت: از لحاظ اقتصادی هرچه اختلاف ما با کشورهای دیگر در تعطیلات کمتر باشد، بهتر است اما در این خصوص حساسیتی بوجود آمده که موضوعیت ندارد.

، جعفر قادری، درخصوص بحث بر سر افزایش تعطیلات آخر هفته در روز پنجشنبه یا شنبه، گفت: از لحاظ اقتصادی هرچه اختلاف ما با کشورهای دیگر کمتر باشد، بسیار بهتر است.

بنابر گزارش ایلنا، این عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: حال یک حساسیتی ایجاد شده است، من فکر می‌کنم اگر اجماعی ایجاد کنیم که بتوانیم تعاملات و ارتباطات بین‌المللی بیشتری را با کشورها وجود بیاوریم شاید به مراتب بهتر باشد، آن هم در این در این شرایط اقتصادی که ما باید این تعاملات را بیشتر و بهتر کنیم. وی تاکید کرد: اصل تعطیلات که جمعه است و ما آن را حفظ می‌کنیم و حساسیتی که برخی از افراد به خرج می‌دهند شاید خیلی موضوعیتی نداشته باشد؛ حال قرار شد کمیسیون اجتماعی بررسی‌هایی را انجام دهد و یک حداقل توافقی را داشته باشند.. .


بازنشر از : خبرآنلاین

مجلس یازدهم

مجلس شورای اسلامی

اقتصاد ایران


مشاور امور مالی و مالیاتی در تهران