رژیم صهیونیستی لبنان امام موسی صدر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفت: پرون

1401\06\10 16:20:04


دستگاه دیپلماسی ایران و لبنان پرونده ناپدید شدن امام موسی صدر را پیگیری می‌کنند

وزیر امور خارجه گفت: پرونده ناپدید شدن امام موسی صدر همواره یکی از مسائل مهم در دستور کار دستگاه دیپلماسی ایران و لبنان تا رسیدن به نتیجه و روشن شدن واقعیت است.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه خود در اینستاگرام به مناسبت ۴۴ امین سالگرد ربایش امام موسی صدر، نوشت: ۴۴ سال از ربایش امام موسی صدر و همراهانش شیخ محمد یعقوب و سید عباس بدرالدین گذشت.

وی تاکید کرد: عالم مبتکر و پرنشاطی که با نفس مسیحایی‌اش جان تازه‌ای به کالبد امت اسلامی و جامعه مسلمان و مسیحی لبنان دمید. او به راستی منادی وحدت و هویت بخشی به مسلمانان و مبلغ همزیستی و احترام متقابل میان پیروان ادیان و طوایف سیاسی بود. وزیر امور خارجه در ادامه این مطلب آورده است: در تمام این سال‌های غیبت و انتظار، بارقه امید بازگشت پیشوای صلح در دل دوستدارانش زنده بوده است.

مردمی که دیده‌اند و شنیده‌اند که سال‌ها پیش مردی در لبنان زندگی می‌کرد که سلوک اخلاقی او جلوگاه تصویر زیبای دین بود. اخلاق سیاسی امام موسی صدر پیروان ادیان گوناگون را به همزیستی مسالمت آمیز دعوت و توصیه می‌کرد. امیرعبداللهیان متذکر شد: امام‌موسی صدر ۴۴ سال است که در میان ما نیست اما پیش آهنگی و قاطعیت او در مبارزه با رژیم صهیونیستی و جهل و نادانی، همچنان هدف بزرگ امت اسلامی است.

پرونده ناپدید شدن امام موسی صدر همواره یکی از مسائل مهم در دستور کار تلاش‌های مستمر جمهوری اسلامی ایران و دستگاه دیپلماسی ایران و لبنان تا رسیدن به نتیجه و روشن شدن واقعیت می‌باشد.. .


بازنشر از : مهر

رژیم صهیونیستی

لبنان

امام موسی صدر

حسین امیرعبداللهیان


چراغ خطی و تعمیرات چراع ال ای دی