1403\01\17 10:37:09


سردار سلامی: رژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی آمریکا زنده است ویدئو

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اسرائیل امروز با تنفس مصنوعی آمریکا زنده است، گفت: هرگاه این دستگاه تنفس مصنوعی غرب از بینی اسرائیل برداشته شود او حیات نباتی به خود خواهد گرفت و فرو خواهد ریخت و این نزدیک است.

حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه مراسم روز قدس در دانشگاه تهران اظهار داشت: اسرائیل خنجری است که نظام مزور و شیطانی انگلیس از ۷۵ سال قبل آن را در پهلوی پیکره امت اسلام فرو کرد و بعد از آن آمریکا جنایتکار این رژیم را به عنوان یک سر پل سیاسی و امنیتی و جغرافیایی در منطقه جهان اسلام تقویت کرد تا اهرمی برای مهار و تنظیم سیاست‌های جنایتکارانه و استعمارگرانه آمریکای جنایتکار باشد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: از آن تاریخ ننگین سال ۱۹۴۵ به این طرف، که اسرائیل به عنوان موجودیت تصنعی در ذل حمایت‌های شیطانی غرب به‌خصوص آمریکا و انگلیس قرار گرفت، جنایت‌های بی‌شمار این رژیم، امنیت و شب و روز خوش و آرامش را از ملت مسلمان فلسطین و از بخش دیگری از سرزمین‌های اسلامی و عربی گرفته است.

جنگ‌های ۱۹۴۸ و ۱۹۵۶ و ۱۹۶۷ ، ۱۹۷۳ تا قبل از انقلاب اسلامی مجموعا نبردهایی بود که آمریکا و انگلیس و فرانسه با میدان داری اسرائیل برای بی‌سرزمین کردن و آواره‌کرن یک ملت ریشه‌دار روی زمین به نام فلسطین انجام دادند.

وی جنایت‌های اسرائیل را نمادهای واضحی از سم مهلک تزریق شده از سوی آمریکا بر پیکره جهان اسلام برشمرد و خاطرنشان کرد: آمریکای فاقد عقل سیاسی برای حفظ و بقای این رژیم بی‌ریشه که فروپاشی آن از هر جهت بسیار شدنی و ممکن و به فضل الهی نزدیک است، هزینه‌های سنگین سیاسی، اقتصادی و امنیتی فراوانی را متحمل شده است. امروز جنایت‌های اسرائیل که توسط آمریکا حمایت می‌شود آمریکا را در مرکز نفرت جهانی قرار داده است.

شخصیت سیاسی آمریکا تحت تاثیر حمایت مالی و لجستیکی از اسرائیل و حمایت سیاسی در وتو کردن همه قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل و حمایت‌های روانی رژیم آمریکا از اسرائیل و تلاش برای غلبه دادن اراده سیاسی خود از طریق سلطه دادن به این رژیم بر جهان اسلام، امروز شخصیت اخلاقی و سیاسی آمریکا در منطقه و جهان در حال زوال است.

 سرلشکر سلامی با بیان اینکه آمریکا مجبور شده است نقطه تمرکز خود را از اقتصاد بر امنیت در شرق مدیترانه قرار دهد و زوال او از این منظر شتاب گرفته است اما آمریکا حاضر نیست این رژیم را رها کند، گفت:  اسرائیل با تنفس مصنوعی آمریکا امروز زنده است. او در اتاق مراقبت‌های ویژه سیاسی، امنیتی، و روانی آمریکا در حال نفس کشیدن است هرگاه این دستگاه تنفس مصنوعی غرب از بینی اسرائیل برداشته شود او حیات نباتی به خود خواهد گرفت و فرو خواهد ریخت و این نزدیک است و دور نیست.

.

.


بازنشر از : منبع: ایرنا