1403\01\26 20:18:12


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی: اقدام بعدی ایران علیه اسرائیل، پشیمان کننده‌تر از اقدام اول خواهد بود آزموده را آزمودن خطاست

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی: اقدام بعدی ایران علیه اسرائیل، پشیمان کننده‌تر از اقدام اول خواهد بود /آزموده را آزمودن خطاست مجلسنایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: به نظر من بیشتر یک نمایش است که رژیم اسرائیل عنوان کرده است که ما ظرف یک هفته اقدام می‌کنیم، چون من فکر می‌کنم آن‌ها تا مدت‌ها نتوانند به خاطر صدماتی که از سوی ایران دیدند را به اجرا بگذارند.

، ابراهیم عزیزی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص حمله نظامی شب گذشته ایران به اسرائیل در گفتگویی تاکید کرد: اسرائیل امروز در یک باتلاق بسیار بسیار سخت فرو رفته و در غزه گرفتار است و در داخل با شرایط بسیار سخت سیاسی اقتصادی روبرو است، پایگاه نظامی نیز که فرصت‌هایی برای آن‌ها ایجاد کرده بود، شب گذشته با یک اقدام خیلی قاطع؛ بخش قابل توجهی از ظرفیت‌های نظامی را از دست داد.

بنابر روایت جماران، وی ادامه داد: به نظر من بیشتر یک نمایش است که رژیم اسرائیل عنوان کرده است که ما ظرف یک هفته اقدام می‌کنیم، چون من فکر می‌کنم آن‌ها تا مدت‌ها نتوانند به خاطر صدماتی که از سوی ایران دیدند را به اجرا بگذارند.. .


بازنشر از : خبرآنلاین

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حمله سپاه به اسراییل