مجلس یازدهم رژیم صهیونیستی اسرائیل سوریه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقشه اسرائیل برای کشاندن ایران به یک جنگ فرسایشی /صبر و متانت جمهوری اسلامی به معنای عقب نشینی نیست /نتانیاهو

1403\01\17 08:08:08


نقشه اسرائیل برای کشاندن ایران به یک جنگ فرسایشی صبر و متانت جمهوری اسلامی به معنای عقب نشینی نیست نتانیاهو به بن بست رسیده است

نقشه اسرائیل برای کشاندن ایران به یک جنگ فرسایشی /صبر و متانت جمهوری اسلامی به معنای عقب نشینی نیست /نتانیاهو به بن بست رسیده است مجلسعضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قطعاً مقابله به مثل جمهوری اسلامی ایران با اسراییل سر جای خودش است و به موقع انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزارش خبرآنلاین، فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در واکنش به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، اظهار کرد: اقدام غیراصولی و خارج از چارچوب عرف بین‌المللی که توسط اسرائیل صورت گرفت، مبین این واقعیت است که استراتژی اسرائیل به خصوص دولت افراطی نتانیاهو بر هم زدن معادلات منطقه است.

بنابر گزارش مهر، وی توضیح داد: تاکنون و در طول تاریخ سابقه نداشته که مراکز قانونی و دیپلماتیک یک کشور مورد هدف نظامی آن هم به این صورت قرار گیرد. صهیونیست‌ها که طی ماه‌های اخیر مردم بیگناه غزه و فلسطین را به خاک و خون کشیده‌اند، می‌خواهند منطقه را دچار چالش و آشوب نظامی کرده و دنیا را به یک بن‌بست سیاسی بکشانند.. .


بازنشر از : خبرآنلاین

مجلس یازدهم

رژیم صهیونیستی اسرائیل

سوریه

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی


فروش اینترنتی لباس بچه