ورزش 3/ عارف رستمی با گلزنی برابر مس کرمان در اولین بازی سال جدید لیگ برتر، تیمش را از آلومینیوم پیش انداخته است. مس کرمان توانسته با فشار در همان دقایق ابتدایی مقابل آلومینیوم رو

1402\01\10 23:50:20


اولین گل لیگ در سال جدید پنالتی بود

ورزش 3/ عارف رستمی با گلزنی برابر مس کرمان در اولین بازی سال جدید لیگ برتر، تیمش را از آلومینیوم پیش انداخته است. مس کرمان توانسته با فشار در همان دقایق ابتدایی مقابل آلومینیوم روی دروازه حریف، در نهایت از اشتباه مدافع حریف سود برده و صاحب موقعیت پنالتی شود.

عارف رستمی با گلزنی برابر مس کرمان در اولین بازی سال جدید لیگ برتر، تیمش را از آلومینیوم پیش انداخته است.مس کرمان توانسته با فشار در همان دقایق ابتدایی مقابل آلومینیوم روی دروازه حریف، در نهایت از اشتباه مدافع حریف سود برده و صاحب موقعیت پنالتی شود.نارنجی‌پوشان که با حمایت هواداران خود از همان دقایق ابتدایی روی دروازه حسین پورحمیدی فشار آورده بودند، روی یک رفت و برگشت در ضربه کرنر، در نهایت به پنالتی دست یافته تا عارف رستمی موفق شود برخلاف جهت حرکت گلر آلومینیوم اراک، به گل اول دست یابند.این اولین گل سال جدید لیگ برتر ایران محسوب می‌شود و رستمی نیز توانسته ضمن اینکه تیمش را از حریف پیش بیندازد، اکنون به صدر جدول گلزنان بازگردد و در کنار دیگر مدعیان شانس خود را برای دستیابی به کفش طلا دنبال کند..

.


بازنشر از : آخرین خبر


تولید کارتن و سفارش کارتن