خبر ورزشی/ مراسم رونمایی از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تهران، حاشیه های زیاد و عجیبی داشت. از اتفاقات رخ داده در مراسم رونمایی از جام جهانی ۲۰۲۲ در تهران با خبر شدید و گزارش‌های آ

1401\06\10 20:31:09


تصاویر رونمایی از کاپ جام جهانی ۲۰۲۲ در کره جنوبی را با مراسم مفتضحانه ما مقایسه کنید

خبر ورزشی/ مراسم رونمایی از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تهران، حاشیه های زیاد و عجیبی داشت. از اتفاقات رخ داده در مراسم رونمایی از جام جهانی ۲۰۲۲ در تهران با خبر شدید و گزارش‌های آن را در خبرورزشی خواندید.

مراسم رونمایی از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تهران، حاشیه های زیاد و عجیبی داشت.از اتفاقات رخ داده در مراسم رونمایی از جام جهانی ۲۰۲۲ در تهران با خبر شدید و گزارش‌های آن را در خبرورزشی خواندید.متاسفانه بی نظمی و هرج و مرج، کار را به جایی رساند که نماینده فیفا، قصد داشت جام را با خودش ببرد! در هر حال این مراسم، در تمام کشورهایی که تیم‌های ملی آنها به جام جهانی صعود کرده‌اند برگزار می‌شود.این هم چند عکس از مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در کشور کره جنوبی.ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید خبرهای بیشتر درباره ی ایرانکره جنوبی ۱۹ نفر در مورد این مطلب نظر داده اند شما چه فکر می کنید ؟ برای ارسال نظر لطفا از طریق اپلیکیشن آخرین خبر اقدام فرمایید تبلیغات خبرهای پیشنهادی.

.


بازنشر از : آخرین خبر


فروش اینترنتی لباس بچه