کریم باقری چهره شناخته شده فوتبال کشورمان در یک پست اینستاگرامی از مسدودشدن حساب بانکی اش که برای کمک به زلزله‌زدگان خوی معرفی کرده بود، خبر داد.

1401\11\12 20:20:31


حساب بانکی کریم باقری برای کمک به زلزله‌زدگان خوی، مسدود شد. عکس

کریم باقری چهره شناخته شده فوتبال کشورمان در یک پست اینستاگرامی از مسدودشدن حساب بانکی اش که برای کمک به زلزله‌زدگان خوی معرفی کرده بود، خبر داد.

روز گذشته کریم باقری دستیار یحیی گل‌محمدی در باشگاه پرسپولیس که پیش از این در زلزله تبریز نیز نقشی پررنگ برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی ایفا کرده بود، با انتشار یک پست اینستاگرامی سعی کرد سهمش برای کمک به مردم خوی را هم ایفا کند.

 به همین دلیل او در پستی اینستاگرامی نوشت: «مردم عزیز، هم اکنون خوی به کمک ما نیاز دارد، مانند همیشه در کنار هم باشیم.» کریم باقری سپس پای این پست شماره حسابی قرار داد تا مردم کمک‌های مالی را به آن واریز کنند. 

(عکس) ماجرا پست اینستاگرامی خبرساز کریم باقری

با این حال طولی نکشید که کریم باقری در پستی اینستاگرامی از مسدود شدن حساب بانکی اش خبر داد.

در واقع کمتر از دو ساعت پس از آن‌که «کریم باقری» شماره حساب بانکی خود را برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان خوی اعلام کرد، حساب بانکی او مسدود شد تا اقدام کریم برای کمک کردن به مردم خوی در این مرحله متوقف شود.

کریم باقری به تازگی با انتشار پستی دیگر درباره این اتفاق توضیح داد و نوشت: «سلام به هم میهنان عزیز. طی درخواست‌های زیادی از طرف دوستان و آشنایان جهت ابراز همدردی از طریق کمک‌های نقدی و بشردوستانه طبق سوابق بنده در این زمینه ها، خود تصمیم گرفتم مسئولیت این کار را بر عهده بگیرم تا طبق روال همیشه تلاش کنیم شاید مقداری از فشار و رنج مردم را کاهش دهیم. روز سه شنبه صبح در اینستاگرام شماره حسابی در اختیار گذاشتم، ولی چند ساعت بعد حساب مسدود و غیر فعال شد.

خواستم بدین‌وسیله از تمام کسانی که موفق به واریز کمک‌های نقدی شده‌اند و کسانی که با وجود تلاش‌های مکرر موفق نشدند، تشکر و قدردانی کنم. بنده تمام و کمال کمک‌های شما عزیزان را هر چند کم، ولی مطمئنا حلال و پر برکت را به دست مردم مصیبت زده خوی خواهم رساند. امید بود کمک‌های شایانی به دست هم میهنان برسد، ولی خدا گواه است که دستمان بسته است.»

4792507

.

.


بازنشر از : منبع: فرارو


تولید کارتن و سفارش کارتن