منچستریونایتد تیم فوتبال لیورپول لیگ برتر انگلیس فوتبال تیم فوتبال منچستریونایتد

1401\06\01 02:42:14


خروج شیاطین سرخ با برد بزرگ. سلام لیورپول به بحران!

تیم فوتبال منچستریونایتد با پشت سر گذاشتن رقیب سنتی خود از روند ناکامی خود در فصل جاری خارج شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و لیورپول از ساعت ۲۳:۳۰ شامگاه دوشنبه امروز در ورزشگاه اولدترافورد آغاز شد.

دو تیم در حالی از هفته سوم رقابت‌های لیگ جزیره به مصاف همدیگر رفتند که آمار قابل قبولی در دو دیدار قبلی بر جای نگذاشته بودند. شیاطین سرخ در حالی میزبان لیورپول بود که دو دیدار قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته بود تا بدون امتیاز در قعر جدول قرار بگیرد. بندرنشینان لیورپول نیز دو بازی ابتدایی خود را با نتیجه تساوی طی کرده بودند تا دیدار سنتی دو تیم از اهمیت دو چندانی برخوردار شود.

منچستریونایتد بر خلاف انتظار بازی را کاملاً در ابتدای مسابقه در اختیار داشت و توانست در همان دقیقه ۱۰ با ضربه فنی الانگا تیر دروازه آلیسون بکر را به لرزه در آورد. در ادامه باز هم حملات منطقی منچستریونایتد ادامه داشت تا این تیم روی طراحی حمله کم نظیر خود بتواند در دقیقه ۱۶ با تیزهوشی جیدون سانچو گل اول را به ثمر برساند. تلاش‌های لیورپول برای به ثمر رساندن گل تساوی راه به جایی نبرد تا این بار تیم میزبان روی ضد حمله سریع خود با پاس برونو فرناندز به مارکوس رشفورد گل دوم را وارد دروازه لیورپول کند.

پس از این گل تعویض‌های متوالی لیورپول آغاز شد تا بتواند گل‌های خورده را جبران کند. حملات پر دامنه لیورپول بالاخره در دقیقه ۸۰ نتیجه داد تا محمد صلاح روی دفع توپ دیوید دخه آ بتواند گل نخست تیم میهمان را به ثمر برساند. اریک تن هاگ بالاخره در دقیقه ۸۶ تصمیم گرفت کریستیانو رونالدو را برای منچستر وارد زمین کند تا با سرعت خود بتواند دفاع لیورپول را در ضدحمله ها غافلگیر کند.

تلاش لیورپول در دقایق پایانی راه به جایی نبرد تا شیاطین سرخ به یکی از حیثیتی‌ترین پیروزی‌های فصل خود برای خروج از منطقه بحران برسد و لیورپول را با درخشش‌های متوالی در فصل‌های گذشته وارد شرایطی غیر قابل باور با یورگن کلوپ در پایان هفته سوم کند.. .


بازنشر از : مهر

منچستریونایتد

تیم فوتبال لیورپول

لیگ برتر انگلیس

فوتبال


پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو