منصور رشیدی ریکاردو ساپینتو تیم فوتبال استقلال تهران کارشناس و پیشکسوت فوتبال با انتقاد از برنامه های سرمربی پرتغ

1401\11\03 09:22:07


دلایل خوب نبودن استقلال و انتقاد از ساپینتو. سرمربی مقصر است نه بازیکن

کارشناس و پیشکسوت فوتبال با انتقاد از برنامه های سرمربی پرتغالی در استقلال و اتفاقاتی که پیرامون این تیم رخ داده است گفت: با اخراج یک بازیکن مشکلی از این تیم حل نمی‌شود چون سرمربی مقصر است.

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص شرایط این روزهای استقلال بعد از شکست برابر سپاهان اصفهان گفت: انتقاد ما از ساپینتو این است که چرا یک تیم با این همه بازیکن خوب نتیجه را واگذار می کند و خوب بازی نمی کند.

در استقلال همدلی وجود ندارد و بازیکنان یکدل نیستند. دروازه بان سابق آبی پوشان تهرانی ادامه داد: سرمربی هنوز نتوانسته ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کند و از همه مهمتر اینکه او در طول نیم فصل اول هیچ تنوع تاکتیکی نداشته و این مسئله به استقلال ضربه زده است. رشیدی خاطرنشان کرد: نمی خواهم به گذشته برگردم اما سال گذشته وقتی استقلال یک گل می زد انفجاری در نیمکت رخ می داد.

آنها که داخل زمین بودند با تمام توان بازی می کردند و بیرونی ها حمایت. اما امسال متاسفانه شرایط فرق کرده. هنوز یک ترکیب ثابت را در استقلال ندیدیم و هر بازی نفراتی جدید پای به میدان می گذارند.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: درست است که استقلال در بحران مصدومیت هم قرار گرفته و بازیکنان این تیم دچار آسیب دیدگی زیاد می شوند که این خود جای بحث دارد. اما بالاخره یک مربی بعد از گذشت چندین ماه حضور در یک تیم باید نفراتش را شناخته، زوج سازی کرده و تیم را به یک وحدت تاکتیکی و هماهنگی تیمی برساند. وی در مورد کنار گذاشتن سیاوش یزدانی از تمرینات و اتهام خیانت به او گفت: کنار گذاشتن یزدانی فشاری را از روی ساپینتو بر نمی دارد.

شاید سرمربی آبی پوشان می‌خواهد با این کار ذهن هواداران را به سوی دیگری منحرف کند و همه تقصیرات را به گردن این بازیکن بیاندازد. پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: او باید بداند فوتبال یک بازی گروهی است و همه در شکست یا پیروزی نقش دارند. اگر یزدانی مقصر است سرمربی تیم بیشتر از او تقصیر دارد که چند بازیکن را آنقدر نیمکت نشین کرده که می ترسد از آنها استفاده کند و حتی آنهایی که بد هستند را آنقدر در ترکیب قرار می دهد که بازیکن فکر می کند تحت هر شرایطی می تواند به طور کامل در زمین بازی کند.

منصور رشیدی تاکید کرد: بازیکنی مثل آمانوف که عملکرد خوبی در فصل گذشته داشت حالا نیمکت نشین کامل است و به دنبال این است تا بتواند از استقلال جدا شده و به تیم دیگری برود. با این شرایط که در استقلال وجود دارد امید به قهرمانی هر روز کم رنگ تر می شود و این می تواند به استقلال ضربه بزند. وی در مورد دیدار روز پنجشنبه آبی پوشان برابر ملوان بندرانزلی گفت: ملوان در دو دیدار گذشته عملکرد موفقی داشته و دو پیروزی خوب را به دست آوره است و حالا به دنبال این است تا در تهران استقلال را شکست دهد.

آبی ها هم می دانند که اگر این دیدار را با برد به پایان نرسانند دیگر باید قهرمانی را فراموش کنند. بنابراین نیاز است تا استقلال و سرمربی تیم عملکرد مثبتی در این دیدار داشته و سه امتیاز را در این بازی خانگی کسب کنند. وی در پایان و در خصوص حضور دوباره تماشاگران در ورزشگاه گفت: خوشحالم که می گویند تماشاگران می توانند از این دیدار به ورزشگاه آمده و تیمشان را تشویق کنند.

آنها باید شرایط استقلال را درک کنند. امیدوارم تماشاگران همانند همیشه تیمشان را تشویق کنند تا استقلال بتواند بازی خوبی از خود ارائه کرده و پیروز شود. ضمن اینکه ساپینتو و بازیکنان استقلال هم باید قدر تماشاگران را دانسته و با حمایت آنها یک بازی زیبا و توام با برد رابه نمایش بگذارند.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. .


بازنشر از : مهر

منصور رشیدی

ریکاردو ساپینتو

تیم فوتبال استقلال تهران


قفسه فلزی - قفسه انبار