تماشاگران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران باشگاه مس کرمان مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از حضور تعدادی از تماش

1401\06\02 13:48:04


نخستین حضور بانوان در ورزشگاه آزادی. شرط ادامه حضور در ورزشگاه‌ها

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از حضور تعدادی از تماشاگران خانم در دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان خبر داد و گفت: قرار است در هفته‌های بعد هم این روند ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر در شرایطی آغاز شد که هفته اول به دلیل مشکلاتی که در بلیت فروشی وجود داشت بدون حضور تماشاگران برگزار شد اما در هفته دوم برخی دیدارها با حضور تماشاگران برگزار شد.

با این حال یکی از تاکیدات فیفا به فدراسیون فوتبال این بود که تماشاگران خانم هم باید در رقابتهای لیگ برتر حضور داشته باشند اما به دلیل این که زیرساخت های لازم برای حضور آنها فراهم نشده بود، این تاکید فیفا اجرایی نشد. با پیگیری های صورت گرفته مجوز حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای نخستین بار برای حضور در مسابقات لیگ برتر صادر شد و وزارت ورزش رسما اعلام کرد که در دیدار تیم های فوتبال استقلال و مس کرمان تعدادی از بانوان حضور خواهند داشت. پیش از این بانوان برای دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران و لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه آزادی راه یافته بودند.

مجید شهیدی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: برای نخستین بار یکی از دیدارهای لیگ برتر با حضور تماشاگران خانم برگزار خواهد شد. این مقام مسئول ادامه داد: بر این اساس با توجه به قانون استفاده از ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاهها به دلیل کرونا و فروش ۲۸ هزار قطعه بلیت بازی استقلال و مس کرمان، قرار است در مرحله نخست حضور خانمها در رقابتهای لیگ برتر، تعداد محدودی از هواداران خانم با تهیه بلیت از طریق سامانه فروش بلیت رقابتها، دیدار تیمهای استقلال و مس کرمان را از نزدیک تماشا کنند. وی افزود: این تماشاگران از در شرقی و پس از گذر از گیت کنترل بلیت وارد ورزشگاه شده و با اتوبوسهای تعیین شده به سمت تونل و سکوی ویژه تماشاگران خانم منتقل خواهند شد.

شهیدی در ادامه با اشاره به دیدارهای پیش روی لیگ برتر اظهار کرد: قرار است همزمان با برگزاری رقابتهای لیگ برتر در هفته های آتی و با فراهم شدن شرایط و زیر ساختهای لازم به این تعداد تماشاگر خانم برای حضور در رقابتهای لیگ برتر افزوده شود. وی افزود: در حال حاضر ورزشگاه آزادی تهران آماده پذیرایی از تماشاگران خانم است اما شرایط ورزشگاههای دیگر استانها را هم مورد بررسی قرار می دهیم تا در صورت فراهم بودن شرایط و امکانات برای پذیرایی از تماشاگران خانم، این امکان در ورزشگاههای دیگر نیز مهیا شود.. .


بازنشر از : مهر

تماشاگران فوتبال

تیم فوتبال استقلال تهران

باشگاه مس کرمان


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین