ایرنا/ فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد در بازی دیشب این تیم برابر لیورپول تنها ۴ دقیقه به میدان رفت؛ اتفاقی که به شوخی ستاره فرانسوی سابق منچستر سیتی و آرسنال با او منج

1401\06\01 20:14:05


پیشنهادی با طعم شوخی برای رونالدو

ایرنا/ فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد در بازی دیشب این تیم برابر لیورپول تنها ۴ دقیقه به میدان رفت؛ اتفاقی که به شوخی ستاره فرانسوی سابق منچستر سیتی و آرسنال با او منجر شد. پس از نیمکت نشینی رونالدو در بازی دیشب برابر لیورپول که با اولین برد م

فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد در بازی دیشب این تیم برابر لیورپول تنها ۴ دقیقه به میدان رفت؛ اتفاقی که به شوخی ستاره فرانسوی سابق منچستر سیتی و آرسنال با او منجر شد.پس از نیمکت نشینی رونالدو در بازی دیشب برابر لیورپول که با اولین برد من‌یونایتدها همراه بود، گمانه‌زنی‌ها درباره آینده ستاره پرتغالی بالا گرفت؛ به خصوص که CR۷ از پیش از شروع فصل با توجه به حضور نداشتن منچستر در لیگ قهرمانان، برای جدایی از این تیم و پیدا کردن یک تیم جدید تلاش می‌کند.مهاجم پرتغالی یونایتد در پیروزی ۲ بر یک مقابل لیورپول تنها ۴ دقیقه بازی کرد و اریک تن ‌هاخ سرمربی منچستر در میان گمانه زنی‌های فراوانی که درباره جدایی این بازیکن وجود دارد، رونالدو را از ترکیب اصلی کنار گذاشت و تیمش اولین برد فصل را به دست آورد.برای رونالدو چه اتفاقی می افتد؟منچستریونایتد روز شنبه به ساوتهمپتون می‌رود، اما حضور رونالدو در این بازی مشخص نیست.

طبق گزارش‌ها، تعداد زیادی از باشگاه‌های اروپایی علاقه خود را به جذب این مهاجم اعلام کرده‌اند، اما هنوز هیچ‌یک پیشنهاد مشخصی ارائه نکرده‌اند.پیشنهاد ستاره سابق فرانسوی به کریسسایت گل امروز در خبری نوشت که سمیر نصری ستاره فرانسوی و سابق تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال، در گفت‌وگویی با سایت اسپورت پلاس به شوخی پیشنهاد داده است که رونالدو باید قرارداد خود را در اولدترافورد فسخ کند و در کنار الکسیس سانچز شیلیایی در لیگ فرانسه به چالشی جدید مشغول شود.نصری گفت: من برای او راه حلی دارم. او می‌تواند قراردادش را فسخ کند و به مارسی و لیگ فرانسه بیاید تا در لیگ قهرمانان بازی کند. زوج خط حمله رونالدو با الکسیس سانچز  در مارسی خوب به نظر می‌رسد.فرناندز: هم از رفتن و هم از ماندن رونالدو خوشحال می‌شوماز سوی دیگر برونو فرناندز همبازی پرتغالی رونالدو در منچستر می‌گوید اگر هم تیمی پرتغالی‌اش تصمیم به ترک منچستریونایتد بگیرد، برای کریستیانو «خوشحال» خواهد بود.فرناندز در مورد رونالدو به Eleven Sports گفت: گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد، اما هیچ‌کس بهتر از کریستیانو نمی‌تواند در مورد آن صحبت کند.

من ممکن است یک یا دو چیز بدانم، اما من کسی نیستم که آن را بگویم. در حال حاضر او بازیکن یونایتد است، من در مورد آینده او نمی‌دانم، آیا او می‌رود یا نمی‌رود؟! همانطور که خودش گفت به زودی صحبت می‌کند و وقت خواهید داشت حرف‌هایش را بشنوید.ملی‌پوش پرتغالی منچستر افزود: فکر نمی‌کنم کسی بگوید علاقه‌ای به ماندن کریستیانو ندارد، او می‌تواند در سطح بالایی با یونایتد ادامه دهد و گل‌های زیادی برای ما بزند اما تصمیم او مهم است و ما باید به آن احترام بگذاریم. اگر قرار است بماند، ما از این بابت خوشحال خواهیم شد، اگر قرار است برود چون فکر می‌کند این برایش بهترین تصمیم است، من شخصا برای او خوشحال خواهم شد.

مهم‌ترین چیز این است که او در بالاترین سطح قرار دارد و این باعث افتخار کشور ما است.حال در شرایطی که آینده این بازیکن ۳۷ ساله در منچستر همچنان در هاله‌ای از ابهام است، او باید قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات در اول سپتامبر(۱۰ شهریورماه) تصمیم نهایی‌اش را بگیرد.ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید خبرهای بیشتر درباره ی رونالدومنچستریونایتد ۱ نفر در مورد این مطلب نظر داده اند شما چه فکر می کنید ؟ برای ارسال نظر لطفا از طریق اپلیکیشن آخرین خبر اقدام فرمایید تبلیغات خبرهای پیشنهادی. .


بازنشر از : آخرین خبر


تولید کارتن و سفارش کارتن