حسن کامرانی‌فر فدراسیون فوتبال ایران فیفا پرداخت مطالبات دبیرکل فدراسیون فوتب

1401\06\01 09:21:04


چراغ سبز فیفا برای پرداخت مطالبات ایران. پول قبل از قطر می‌رسد؟

دبیرکل فدراسیون فوتبال موفق به دریافت مجوزهای اولیه از فیفا برای انتقال پول بلوکه شده قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال به عنوان نماینده تیم ملی ایران در نشست اخیر فیفا در زوریخ سوئیس که نمایندگان تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ در آن شرکت داشتند حضور پیدا کرد تا ضمن دریافت اطلاعات مربوط به حضور در مهم‌ترین تورنمنت فوتبال در سال جاری در خصوص آخرین وضعیت فدراسیون فوتبال نیز با مسئولان فیفا گفتگو کند.

تبلیغات
لاینر و چراغ خطی لاله زار
لاینر و چراغ خطی لاله زار

چراغ خطی و لاین نوری لاله زار ارائه چراغ خطی و لاینر برند های 4m فورام اکووات داتیس افراتاب شعاع الکتریک شعاع پارس توس بروکس شیله مازی نور و ستاره شمال در بازار لاله زار است

کامرانی فر در این دیدار برای دریافت بخشی از مطالبات بلوکه شده فدراسیون فوتبال ایران بابت صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نشست‌هایی را با مسئولان بخش حقوقی و مالی فیفا برگزار کرد. دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران پس از بازگشت از سفر به سوئیس نتایج گفتگو با سران فیفا را در اختیار میرشاد ماجدی سرپرست و اعضای هیأت رئیسه در نشست‌های غیر رسمی قرار داد که طی آن از چراغ سبز فیفا برای پرداخت بخشی از مطالبات فدراسیون فوتبال ایران از راه‌های مختلف بانکی قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد. از این رو مکاتبات فشرده فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون جهانی آغاز شده است تا بتوانند از طریق بانک‌های حاشیه حوزه خلیج فارس این پول را دریافت کرده و به مشکلات مالی جاری سر و سامان ببخشند.

حال باید دید خبر خوش کامرانی فر به مسئولان فدراسیون فوتبال به زودی تحقق پیدا می‌کند یا همچنان تحریم‌های مالی مانع از انتقال این پول به داخل کشور می‌شود.. .


بازنشر از : مهر

حسن کامرانی‌فر

فدراسیون فوتبال ایران

فیفا

پرداخت مطالبات


قفسه فلزی - قفسه انبار