ورزش 3/ تیم های فولاد و پیکان در یکی از دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفته اند. در یکی از دیدارهای هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر، پیکان و فولاد به مصاف هم

1402\01\10 23:50:19


گزارش زنده: پیکان صفر - فولاد 1

ورزش 3/ تیم های فولاد و پیکان در یکی از دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفته اند. در یکی از دیدارهای هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر، پیکان و فولاد به مصاف هم رفته اند.

تیم های فولاد و پیکان در یکی از دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفته اند.در یکی از دیدارهای هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر، پیکان و فولاد به مصاف هم رفته اند.

دو تیمی که نیاز مبرمی به سه امتیاز این مسابقه دارند و باید دید کدامیک دست پر از زمین خارج می شوند.پیکان در 6 دیدار قبلی خود در رقابت های لیگ برتر رنگ پیروزی را به چشم ندیده است. شاگردان حسینی در این مدت صاحب چهار تساوی و 2 شکست شده اند و از این بازی خانگی، سه امتیاز را می خواهند.در سمت مقابل نیز فولاد وضعیت مشابهی دارد. آنها فقط ملوان را شکست داده و برابر مس کرمان به تساوی رسیدند و در چهار مسابقه نیز شکست خوردند و امروز می خواهند با سه امتیاز به اهواز برگردند.گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های پیکان و فولاد را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:بازی از هفته بیست و چهارم - بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر  بازار پنج‌شنبه: 10/01/1402 ؛ ساعت: 19:30 ورزشگاه: انقلاب اسلامی کرج /  کمتر از هزار تماشاگر گروه داوری: شبیر بهروزی / کمک ها: حسن انتظاری – مهدی سیفی ؛ داور چهارم: وحید زمانی / ناظر: محمدرضا فلاحترکیب پیکان:رشید مظاهری، محمدکاظمی، بهروز نوروزی فرد، میلاد بدرقه، علی رمضانی، محمدحسین فلاح، منصور باقری، غلامرضا ثابت ایمانی، محمدمهدی لطفی، ابراهیم صالحی، مهدی لیموسرمربی: مجتبی حسینیترکیب فولاد:کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان، محمدامین حزباوی، حمید بوحمدان، علیرضا کوشکی، محمد آبشک، روبرتو تورس، محمد نژادمهدی، وحید حیدریه، ساسان انصاری، احسان پهلوان⚽️ شرح گل:پیکان صفر – فولاد یک ( دقیقه 24: روبرتو تورس): حرکت خوب ساسان انصاری در محوطه جریمه پیکان، با سرنگونی این بازیکن همراه بود و داور یک خطای پنالتی به سود فولاد اعلام کرد.

روبرتو تورس پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت مظاهری به گل نخست بازی تبدیل کرد.لحظات حساس:دقیقه 4: نخستین موقعیت جدی بازی را بازیکنان فولاد خلق کردند. ضربه ابشک را مظاهری به خوبی مهار کرد و دروازه تیمش را نجات داد.. .


بازنشر از : آخرین خبر


نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر