ورزش 3/ سرمربی تیم فوتبال لیورپول در پایان مسابقه با منچستر برخورد گرمی با ستاره پرتغالی این تیم داشت. دربی شمال غرب انگلستان با پیروزی منچستریونایتد برابر رقیب دیرینه‌اش لیو

1401\06\01 03:31:11


یقه‌گیری کلوپ از برونو؛ وقت تلف می‌کنی؟!

ورزش 3/ سرمربی تیم فوتبال لیورپول در پایان مسابقه با منچستر برخورد گرمی با ستاره پرتغالی این تیم داشت. دربی شمال غرب انگلستان با پیروزی منچستریونایتد برابر رقیب دیرینه‌اش لیورپول به پایان رسید.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در پایان مسابقه با منچستر برخورد گرمی با ستاره پرتغالی این تیم داشت.دربی شمال غرب انگلستان با پیروزی منچستریونایتد برابر رقیب دیرینه‌اش لیورپول به پایان رسید.نکته جالب توجه در پایان این مسابقه، به برخورد یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول با برونو فرناندز، کاپیتان پرتغالی منچستریونایتد مربوط می‌شود.

جایی که کلوپ که پیش از این علاقه‌اش به برونو فرناندز را پنهان نکرده بود و سال گذشته از این بازیکن به عنوان یک بازیکن "سرنوشت‌ساز" یاد کرده بود، به گرمی با ستاره شیاطین سرخ خوش و بش کرد و به نوعی پیروزی در این دیدار حیثیتی را به او تبریک گفت. البته به نظر می رسید سرمربی یونایتد در حال شوخی با برونو در مورد حرکت او بعد از گل لیورپول بود. کاپیتان یونایتد بعد از گل صلاح توپ را گرفته بود و اجازه نمی‌داد لیورپولی‌ها به سرعت بازی را به جریان بیندازند.کلوپ که نخستین مواجهه‌اش با فرناندز به بازی دوستانه با اسپورتینگ لیسبون در تور پیش‌فصل لیورپول در سالهای گذشته برمی‌گردد، در طول هفته هم نسبت به انتقادات آگبونلاهور، بازیکن پیشین استون‌ویلا و مفسر فعلی تلویزیون انگلستان از فرناندز واکنش نشان داده بود و صحبت‌های او را زیر سوال برده بود.ستاره پرتغالی در حالی این روزها در سومین فصل حضورش در الدترافورد با 27 سال به بازوبند کاپیتانی یونایتد رسیده که در ژانویه 2021 کلوپ در موردش گفته بود که به نظر می‌رسد توانایی رهبری تیم را هم داشته باشد و متاسفانه باید بگویم که خرید خوبی برای منچستر خواهد بود!. .


بازنشر از : آخرین خبر


قفسه فلزی - قفسه انبار