ورزش 3/با مصدومیت وحدت حنانوف او بازی با گل گهر را از دست خواهد داد. وحدت حنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس در بازی تیم ملی کشورش مقابل عربستان دچار مصدومیت شد و هنوز به تهران برنگ

1403\01\14 18:28:05


یک جای خالی برای جانشین وحدت در نیمکت پرسپولیس

ورزش 3/با مصدومیت وحدت حنانوف او بازی با گل گهر را از دست خواهد داد. وحدت حنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس در بازی تیم ملی کشورش مقابل عربستان دچار مصدومیت شد و هنوز به تهران برنگشته چرا که مشغول مداواست.

با مصدومیت وحدت حنانوف او بازی با گل گهر را از دست خواهد داد.وحدت حنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس در بازی تیم ملی کشورش مقابل عربستان دچار مصدومیت شد و هنوز به تهران برنگشته چرا که مشغول مداواست. با توجه به مصدومیت حنانوف و دوری او از تمرینات پرسپولیس در بازی 19 فروردین مقابل گل گهر یک جای خالی در لیست بیست نفره سرخ ها باز خواهد شد. چنانچه بازی های قبلی پرسپولیس ملاک باشد نفراتی مثل امیررضا رفیعی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سینا اسدبیگی، وحید امیری، محمد خدابنده لو، ابوالفضل بابایی به احتمال زیاد بازی سیرجان را از روی نیمکت شروع خواهد کرد و احتمالا محمد مهدی احمدی نفر هشتم خواهد بود.

بدین ترتیب نفر نهم از بین یکی از بازیکنان جوان انتخاب خواهد شد که در بازی تدارکاتی مقابل مس رفسنجان به میدان رفتند. میلاد سورگی، سهیل صحرایی، محمد بادپا و حسین حاجی پور چهار بازیکنی هستند که مقابل مس رفسنجان بازی کردند و شانس این را خواهند داشت تا نفر بیستم فهرست اوسمار برای دیدار با گل گهر باشند. به نظرمی رسد این انتخاب با توجه به پست بازی و نیاز کادر فنی در  آن پست انتخاب خواهد شد. بازار  . .


بازنشر از : آخرین خبر


پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو